Oregon Waterfall Series: Kentucky Falls and North Fork Falls

Wikipedia wymienia „przynajmniej” 238 wodospadów w stanie Oregon (link tutaj). Świętując naszą rocznicę jako Oregończyków, mówię, że uważamy, że to stwierdzenie jest poprawne. Ten post jest pierwszym z nowej serii wodospadu Oregon.

Na początku marca zapuściliśmy się na szlak Kentucky Falls w poszukiwaniu Upper i Lower Kentucky Falls oraz North Fork Falls w zbiegu Kentucky Creek i Smith River.

Znalezienie upadków nie jest łatwym wyczynem. Dostępne są dwie opcje dla pojazdów, trasę z Eugene lub trasę z Reedsport. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami usług lasów USDA z ekstremalną opieką:

Majestetyczne poglądy

Pojechaliśmy z Eugene, a podróż zajęła nam dwie godziny; Podróżowanie z prędkością około 10 km / h na kombinacji brudu i utwardzonych dróg leśnych z ograniczoną żywotnością, stromymi spadkami oraz koleinami i dziurami. Przeczytaj: ten popęd nie jest dla osób o słabym sercu ani wrażliwym samochodem. Wyszedłem z naszej furgonetki, aby zmierzyć głębię kilku dziur na nieutwardzonej części podróży. Debatowaliśmy od odwrócenia się, ale powoli to zrobiliśmy i dotarliśmy na pusty parking pojazdów.

Wskazówka: możesz wydrukować instrukcje jazdy, ponieważ odbiór komórki jest w najlepszym razie nierówny. Wyjątkowe zasoby planowania przed podróżą to ta strona: ta strona: i ten post na blogu :.

Upper Kentucky Falls

Od głowicy szlaku odległość do Upper Kentucky Falls wynosi 0,75 mil. Ta część szlaku jest umiarkowana i wzrasta trudności i stromości, gdy schodzisz do bazy Kentucky Creek. Jeśli masz czas i wytrzymałość, kontynuuj dodatkowe 1,3 mil do zbiegu Kentucky Creek i Smith River. Tutaj znajdziesz North Fork Falls (po lewej) i Lower Kentucky Falls (po prawej). Sprawdziliśmy podczas wiosennego wzrostu opadów i wszystkie trzy upadki ryczą; Odwiedzający letnie mogą mieć możliwość zapuszczenia poza szlakiem/platformą i pospiesznie wśród skał.

North Fork Falls (po lewej), Lower Kentucky Falls na zdjęciu cech powyżej (po prawej)

Szlak Kentucky Falls kończy się na drewnianej platformie sprawdzającej platformę u podstawy dolnych wodospadów. Wycieczka jest na zewnątrz z uciążliwym (ale możliwym do opanowania) wspinaczką podczas podróży powrotnej. Blisko oko na nasze dzieci i psa, gdy części szlaku biegły blisko stromego spadku, szczególnie w pobliżu Upper Kentucky Falls. W sumie spędziliśmy dwie godziny na wędrówce (z łączną czterema godzinami jazdy). Wskazówka: Użyj toalet do pit na szlaku lub na zawsze trzymaj siusiu (przeznaczona złe gra słów).

Eksploracja Kentucky i North Fork Falls to pełna dzień przygody, którą zapamiętasz przez wiele lat.

Pin na później. zachwycone szlaki!

Związane z

Oregon Waterfalls: Pięć dla rodzin przed przeprowadzką do Oregonu spędziłem trochę czasu na północno -zachodnim Pacyfiku na różnych wyjazdach serwisowych, sprawdzając przyjaciół i długie weekendy w Seattle i Portland (przed dziećmi i tylko dlatego). Nie trzeba więc dodawać, że miałem dość dobry pomysł, przeprowadzanie tutaj byłoby warte czasu i kosztów związanych z…
5 lipca 2016 r. „Oregon”

Zajęcia rodzinne w Sunriver and Bend, Oregonset na wschodnim zboczu Kascade Mountain Range, High Pusternia w Oregonie jest miejscem surowego, naturalnego piękna, pełnego dzikiej przyrody i obfitej rekreacji. Oddzielone piętnastoma milami miasta Sunriver i Bend są popularnymi przez cały rok miejsc wakacyjnych dla rodzin sprawdzających region. Podczas gdy ostateczny…
2 marca 2016 r. „Oregon”

Lake Creek Rock Slides, Triangle Lake, Oregonas Fate miałby to, przeprowadziliśmy się do Oregonu w najsuchszym, najgorętszym roku w najnowszej historii. Ludzie ze Środkowego Zachodu w ogóle nie radzą sobie dobrze i zaczęliśmy panikować około trzech tygodni do temperatur powyżej 90 stopni. Na szczęście nasi kumple zasugerowali, abyśmy udali się do jeziora…
6 października 2015in „Off the Beaten Path”